Det er blevet skisæson igen og det er bare fedt. Der mangler dog stadig lidt sne her i landet, men hvad betyder det, når man har bestilt ferie i de dejlige alper? En hel uge med den dejligste sne og forhåbentlig også noget dejlig sol.
Det evigt tilbagevendende problem er dog det der med skibukserne. De skibukser har det altså med at krybe hen over sommeren. De er i hvert fald tit for små, når jeg gerne vil hoppe i dem hver vinter. Så enten kryber de eller også tager jeg på hver sommer. Jeg tror desværre det er det sidste.
Mange af mine veninder vil altid på kur op til sommeren, så de kan passe deres bikini, men for mig er det altså om vinteren, så jeg kan passe mine skibukser. Faktisk skal jeg også kunne se rimelig pæn ud i min bikini. Der er jo noget, der også hedder afslapning i poolen efter en dag på ski og der vil jeg da gerne se godt ud.
Så hvordan kan jeg blive tyndere? Det er jo sådan set simpelt nok. Jeg skal “bare” spise mindre end jeg bruger. Og hvordan gør jeg så det? Jeg går på kur!
Ja, nemmere sagt end gjort, det er der ingen tvivl om, men jeg er efterhånden ved at være inde i, hvordan jeg kan gøre det. Jeg tæller nemlig de kalorier, jeg putter i munden og så regner jeg ud, hvor mange jeg skal bruge bare for at fungere plus de kalorier, jeg så forbrænder, hvis jeg f.eks dyrker nogen former for motion.

Skateboards er at betragte som legetøj og ikke transportmiddel og du må derfor ifølge færdselsloven slet ikke køre på skateboard på offentlig vej eller fortov. Du må udelukkende skate i specialindrettede skateparker eller hjemme på din egen grund.
Mange har den holdning af morgenmaden kun lige er en kop kaffe på vej ud i bilen eller når man lige runder Baresso eller en anden kaffebar på vej til arbejde. Faktisk er morgenmaden vigtigere end man lige går og regner med. Specielt hvis man har et par kilo man gerne vil af med.
Det kan være en utrolig hyggelig hobby at have hest, hvor du selv eller datteren kan ride lidt rundt, hver eneste weekend og blive bedre og bedre.